Weer Thuis

10 juli 2022 - Brunssum, Nederland

Datum:                Zondag 10 juli 2022

Plaats:                 Brunssum

Zo gisteren zijn we weer goed thuis aangekomen.

Vrijdag ging het inleveren van de camper goed en een taxi bracht ons vrij snel naar het vliegveld.

Inchecken en de security verliep soepel en snel. Toen we net een kop koffie aan het drinken waren kregen we de melding dat we een half uur vertraging hadden. Geen probleem want in Toronto hadden we 1,5 uur de tijd.

Bij het instappen ging het echter mis. De meeste hadden twee of drie koffers bij zich en het instappen duurde ook een half uur langer. Nu werd het dus krap in Toronto.

In Toronto bleek onze hoop dat ook deze vlucht vertraging had in rook op te gaan, we hadden nog maar 30 minuten om van de ene gate naar de andere te gaan. Uiteindelijk ben ik vooruitgelopen en met heel hard lopen (van zowel Lea als van mezelf) kwam ik nog net op tijd aan bij de gate. Nog even gewacht op Lea en we stapten drijfnat in het vliegtuig.

De vlucht naar Frankfurt was prima en we kwamen redelijk op tijd aan. Alleen onze koffers waren minder snel dan wij en hadden de vlucht niet gehaald, deze worden nog thuis afgeleverd maar we weten nog niet wanneer. Uiteindelijk zijn we, weliswaar vermoeid. Goed thuis aangekomen.

Met dit verhaaltje sluiten we onze reis en deze reisblog af. We gaan nog even nagenieten van deze mooie vakantie en alvast uitkijken naar onze volgende reis. Waarschijnlijke nodigen we jullie over twee jaar weer uit een reisblog te volgen.