Indrukwekkend.....

20 maart 2018 - Traralgon, Australië

Dinsdag 20 Maart 2018

Zonnig, veel wind, 17o C.

Vandaag was het een frisse maar mooie dag.

Na het ontbijt zijn we op pad gegaan. Eerst de ferry genomen naar Queenscliff, waarmee we Melbourne mooi omzeild hebben. De overtocht duurde alles bij elkaar ongeveer een uurtje.

Aangekomen in Queenscliff stond de Great Ocean Road al aangegeven en na ca. 50 km hadden we deze dan ook bereikt. De eerste stop was Bells Beach. Hier waren we direct onder indruk van de prachtige kustlijn vol met klippen en de ruige branding van de zee. Dit schouwspel bleef ons de gehele weg fascineren en we hebben op meerdere look outs veel foto’s gemaakt.

Halverwege, in Lorne, hebben we nog een afzwaaier gemaakt naar de Erskine Falls. Deze liggen zo’n 15 km landinwaarts. Een ritje bergop door het regenwoud bracht ons bij de grootste waterval die we tot nu toe gezien hebben.

Van de Erskine Falls zijn  we, met de nodige tussenstops, doorgegaan naar ons einddoel voor vandaag, Apollo Bay.

Iedere dag als we hier rondrijden, denken we, dit is onze mooiste dag. Maar elke dag was de mooiste tot nu. Dus we denken zo maar niet meer en genieten gewoon verder van wat nog komt.

Morgen komen we bij het meest gefotografeerde punt van Australië en dit punt willen we spectaculair gaan bekijken. Het is echter nog afwachten of dit ons lukt. Dat laten we morgen wel weten.

1. Patricia:
    20 maart 2018
    Weer mooi om en beschreven...krijg bijna zin om ook naar Australië te gaan! Genieten!!!!
  2. Dianne:
    20 maart 2018
    Het klinkt echt als ongelooflijk mooi en optimaal genieten! Heerlijk om te lezen! Geniet maar lekker daar! Xxx
  3. Natas:
    30 maart 2018
    Niet te geloven, die foto’s..... uit een reisbrochure😍