Ingecheckt

7 juli 2022 - Cochrane, Canada

Datum:                Donderdag 07 juli 2022

Plaats:                 Cochrane

Weer:                  Zonnig bewolkt, 21 C (met tornado waarschuwing)

Zo de cirkel is rond, we zijn inmiddels weer aangekomen op de camping waar we begonnen zijn. We hebben vandaag er toch nog een leuke dag van kunnen maken met enkele leuke stops op de terugweg.

Inmiddels hebben we al online ingecheckt voor de vluchten naar Frankfurt. Deze keer hebben we een tussenstop in Toronto.

Als alles volgens plan verloopt landen we zaterdag om 11:10 uur in Frankfurt en zijn we rond 16:00 uur weer in Brunssum.

Wij kijken terug op een mooie vakantie en hebben veel mooie natuur en veel wildlife gezien. Dit is dan ook het laatste stukje dat we schrijven vanuit Canada. We hopen dat jullie het leuk gevonden hebben ons te volgen. Wij vonden de reacties in elk geval iedere keer leuk.

Vandaag voeg ik enkele foto’s bij die Lea de afgelopen weken gemaakt heeft.

Tot snel in Brunssum.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Patricia:
    8 juli 2022
    Was ook heel erg leuk om jullie reis zo bij te houden, waren wij er ook een beetje bij. Jammer dat het bereik via telefoon slecht was, maar daarom maakte dit reisverslag alles weer goed! Gute Reisen zurück nach Hause! 😂😘
  2. Ton en Margreet:
    8 juli 2022
    Wij hebben samen met jullie genoten, goeie thuisreis en we zien ons snel.
  3. Ilse:
    8 juli 2022
    Genoten van jullie verhalen. Eigenlijk jammer dat het al voorbij is. Goede reis terug.