De camper ophalen.

17 juni 2022 - Cochrane, Canada

Datum:                Vrijdag 17 juni 2022

Plaats:                 Cochrane

Weer:                  Bewolking met zon, 18 C

Ondanks het te overbruggen tijdverschil hebben we redelijk goed geslapen.

Na een lekker ontbijt mochten we de kamer nog tot twaalf uur gebruiken.

Tegen half twaalf hebben we uitgecheckt en betaald. Tegen kwart voor twaalf kwam de taxi om ons naar de Camperverhuurder te brengen.

Alhoewel we er een uur te vroeg waren werden de formaliteiten snel afgehandeld. Aangezien we na de instructie niet wisten waarheen met de koffers, werd besloten gelijk uit te pakken en de koffers achter te laten bij de camperverhuurder.

De volgende stap was naar een groot winkelcentrum rijden om de boodschappen te doen. Jullie kunnen op de foto zien hoe lang de kassabon is en hoeveel er betaald moest worden. Maar goed nu hebben we wel voor een kleine week voorraad.

Na bijna 3 slopende uren shoppen hadden we beiden een kar vol. Na alles in de camper opgeborgen te hebben zijn we op weg gegaan naar de eerste camping. We hebben ca. 50 Km gereden en de eerste indruk is dat het rommelig is hier en dat de wegen niet echt goed zijn. Maar we wisten al dat Calgary niet gelijk in de mooiste natuur ligt. Deze gaan we morgen bereiken verwachten we.

Op de camping aangekomen hebben we eerst onze eerste maaltijd genuttigd en toen hebben we alles opnieuw netjes in de kastjes gelegd.

Natuurlijk hebben we ook nog wat foto’s van ons campertje gemaakt zodat jullie een indruk hebben waar wij de komende drie weken mee rondrijden.

Nu maar hopen dat we mooie dingen gaan zien en dat het weer een beetje mee zit. Tot eind volgende week wordt momenteel alleen maar regen voorspeld. Maar in de bergen kan dat ook snel veranderen.

1. Dianne:
    18 juni 2022
    Leuke camper! Zo te lezen zijn jullie nu helemaal klaar voor de rondreis! Mooi, morgen dan écht van start! Veel plezier!!
  2. Ton en Margreet:
    18 juni 2022
    Mooie camper, hopelijk hebben jullie er de eerste nacht ook goed in geslapen!!