Eindelijk

12 juni 2022 - Brunssum, Nederland

Eindelijk het gaat na 2 jaar Corona vertraging dan gebeuren. We kunnen naar Canada op vakantie.

Net als 4 jaar geleden in Australië willen we weer een reislogboek gaan bijhouden en zouden het nu ook weer leuk vinden de reacties te lezen als wij in de ochtend opstaan. Dit is echter geheel vrijblijvend.

Er is 8 uur tijdverschil met Nederland, als jullie het nieuws van 20:00 uur kijken is het bij ons 12:00 uur.

Vanmiddag hebben we online de Camper ingecheckt en deze kunnen we Vrijdag om 13:00 uur lokale tijd ophalen.

Morgen moeten we nog onze vaccinatiegegevens in de CANarrive app in geven en woensdagavond gaan we richting Rodgau.

Donderdag vliegen we dan om 13:30 uur vanuit Frankfurt naar Calgary. Na 10 uur vliegen komen we daar dan om 15:30 uur lokale tijd aan.

Vrijdag zullen we dan aan onze rondreis door de Rocky Mountains gaan beginnen.

Of we in de mogelijkheid zijn om elke dag iets te publiceren, weten we nog niet. We hebben weliswaar WIFI in de Camper maar weten  natuurlijk niet of we overal bereik hebben.

Zo voor nu lijkt ons dat wel voldoende en gaan we verder met de laatste voorbereidingen.

Groetjes,

Wiel en Lea

1. Ilse:
    12 juni 2022
    Geniet van jullie reis. We gaan weer gezellig meelezen.
  2. Heinie en marjo:
    15 juni 2022
    Heel veel plezier in Canada.
  3. Heinie en marjo:
    15 juni 2022