Het einde....

7 april 2018 - Rodgau, Duitsland

Zaterdag 07 April 2018

Zonnig, 16o C.

Toen we 4 weken vertrokken, dachten we, wauw wat lang. Deze 4 weken zijn echter omgevlogen. Na twee lange vluchten vanuit Sydney over Hong Kong naar Frankfurt, zijn we inmiddels veilig in Rodgau aangekomen.

Nog even lekker douchen en ontbijten en dan rijden we naar Brunssum.

Het was een prachtige reis.

ONZE DROOMREIS IS NOG MOOIER GEWORDEN DAN VOORAF VERWACHT.

HET WAS GEWELDIG, EEN ECHTE DROOMREIS.

Het schrijven van onze reiservaringen hebben we als zeer leuk ervaren. Maar vooral de talrijke leuke reacties van een grote groep volgers gaven nog iets extra’s aan onze reis.

Iedereen bedankt hiervoor.

Op paaszaterdag 2017 ben ik begonnen met de voorbereidingen voor deze reis. Na een drietal offertes heb ik ervoor gekozen de reis te boeken via Pacific Island Travel in Amsterdam. Vanaf het eerste moment had ik hierover een goed gevoel. Alles paste en wensen werden altijd weer ingevoegd. Ook het feit dat mijn vrouw niets mocht weten werd volledig gerespecteerd en begrepen.

Is zijn veel vragen gesteld en is regelmatig telefonisch contact geweest met onze contactpersoon, Jessica Klement. Jessica heeft de reis voor ons samengesteld en ons van adviezen en tips voorzien. Dit alles was de basis voor deze onvergetelijke reis. Hiervoor natuurlijk ook onze dank. Mocht er nog een volger plannen hebben om een reis naar de Pacific te boeken, kan ik deze reisorganisatie aanbevelen.

Hier stopt onze reis en dit is het laatste stukje. Wij gaan de komende tijd nog even alles verwerken en lekker nagenieten  van deze reis.

Nogmaals, iedereen bedankt voor het volgen en alle leuke reacties.

1. Will Henriëtte en Clever:
    7 april 2018
    Mooi om ook dit laatste super tevreden verhaal te lezen en fijn dat jullie het mooie weer "de zon" hebben meegenomen.🐾
  2. Natas:
    7 april 2018
    Lieve allebei, fijn dat jullie veilig terug zijn en neem de tijd om alles door te laten dringen!
    Dank dat ik mee mocht genieten van deze droomreis!
    Tot snel 😘😘
  3. Ilse:
    8 april 2018
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Het was super om jullie reis op deze manier te kunnen volgen.