Een prachtige waterval...

19 maart 2018 - Dromana, Australië

Maandag 19 Maart 2018

Zonnig, veel wind, 21o C.

Op de WikiCamp App hadden we weer een interessant Point of Interest gevonden. Ons eerste doel van vandaag waren dan ook de Narracan Falls. Deze lagen op zo’n 40 km van de Camping in Traralgon. Aangekomen bleek het een beekje te zijn met een watervalletje van 2 – 3 meter. Het voordeel was echter wel dat deze omweg ons door een schitterend en afwisselend deel van Victoria voerde. En dat was meer dan de moeite waard.

We hadden al besloten niet door Melbourne te rijden en dus de ferry te nemen van Sorrento en voor Sorrento een Camping te zoeken. Voor het eerst hadden we bij vertrek nog geen Camping geboekt. Onderweg na enkele telefoontjes vonden we er nog eentje in Dromana.

Weer met dank aan onze WikiCamp App vonden we Arthurs Seat Lookout. Dit is de top van een heuvel die 305 meter hoog is en zelfs met een echte Gondellift te bereiken is. Wij zijn natuurlijk gewoon omhoog gereden. Boven hadden we een schitterend uitzicht over de baai van Port Philip.

Na een lekker kopje Cappuccino zijn we naar de Camping gereden.

De namiddag hebben we verder nog gebruikt om eindelijk een wegenkaart te kunnen kopen en de route tot volgende week woensdag een beetje te plannen.

Nadat we morgen van de ferry afkomen gaan we aan de Great Ocean Road beginnen, deze is ook 250 km lang.

1. Natas:
    30 maart 2018