Basic

24 juni 2022 - Campbell River, Canada

Datum:                Vrijdag 24 juni 2022

Plaats:                 Campbell River

Weer:                  Zonnig, 28 C

Ook vandaag zijn de weergoden ons weer gunstig gestemd, het is met 28 C best warm.

Vanmorgen hebben we rustig de tijd genomen om te ontbijten en aansluitend hebben we alle afvaltanks van de camper geleegd en de vers watertank gevuld. De komende drie dagen staan we op campings zonder voorzieningen. Ook geen stroom. We hebben wel een aggregaat in de camper maar dat mag maar beperkt gebruikt worden hier.

Het kan dus zijn dat we na vandaag twee dagen niets van ons laten horen, maar dat halen we dan wel in.

Na in de ochtend wat winkels afgereden te zijn om iets te kopen wat we niet kunnen vinden, zijn we tegen de middag dan maar aan onze route naar Campbell River begonnen. Alhoewel het slechts luttele 150 km waren, kwamen we toch pas om vijf uur in de namiddag aan op de camping. Onderweg hebben we natuurlijk weer enkele stops gemaakt en we hebben de kustweg gevolgd. Vancouver Island is echt prachtig en we werden dan ook weer getrakteerd op mooie uitzichten.

In Campbell River aangekomen hebben we nog snel even gekeken waar we morgen moeten inchecken.

We hopen morgen namelijk in een zes uur durende tocht met een Zodiac boot, walvissen en orka’s te spotten. Een van de redenen om naar Vancouver Island te komen.

Onze camping is echt basic, geen douches, geen stroom, geen water op de plek. De toiletten zijn een wc-pot met een groot gat eronder.

Maar we hebben wel een speeltuintje tegenover ons.

1. Dianne:
    25 juni 2022
    Mooi hoor! Geniet ervan de komende dagen! En veel plezier bij het walvissen spotten! 😘