Canada Day

1 juli 2022 - Mount Robson, Canada

Datum:                Vrijdag 01 juli 2022

Plaats:                 Mont Robson

Weer:                  Afwisselend bewolkt en Zonnig, 24 C

Vandaag moesten we vroeg op. Aangezien het Canada Day was, de grote nationale feestdag, werd ons aanbevolen voor 11:00 uur op de volgende camping te zijn. We moesten ca. 250 Km rijden en we vertrokken kort na 07:00 uur en waren netjes voor 11:00 uur op de camping. Het bleek echter niet noodzakelijk te zijn en we hadden gewoon tussen 17 en 18 uur kunnen arriveren.

De reis was vandaag niet spectaculair. De route voerde weliswaar door een mooi landschap maar mogelijkheden om stoppen waren er nauwelijks. Ook bij genoeg tijd, hadden we deze route snel afgelegd.

We zitten nu weer voor twee nachten op een natuurcamping zonder voorzieningen op de standplaats. Zelfs de telefoon heeft hier geen ontvangst.

Vanmiddag hebben we het dus maar rustig aangedaan en de vuile was gesorteerd. Verder heeft Lea een paar dingen uitgewassen die we te kort kwamen. Toen ik dit stukje aan het schrijven was kwam de Campranger en bleken we op de verkeerde camping te staan. We konden blijven staan maar op de andere camping staan we dichter bij de douches, een reden dus om te verhuizen. Was overigens nog geen 10 minuten werk.

Aangezien ons WIFI in de Camper natuurlijk ook niet werkte, konden we dit verhaal niet op tijd sturen. Het is nu hier Zaterdagochtend 9:50 uur en we hebben enkele kilometers gereden en hebben weer ontvangst. Dus stuur ik nu het stukje van Vrijdag.

De foto’s erbij plaats ik morgen (Zondag). Dan ontvangen jullie ook het stukje van vandaag en morgen.