Op naar Cape Jervis…

27 maart 2018 - Cape Jervis, Australië

Dinsdag 27 Maart 2018

Zonnig, 24o C.

Vandaag voerde ons de rit weer door afwisselende maar zeer uitgestrekte landschappen. Je kunt overal zien dat hier een hele droge zomer geweest is. Het hele landschap is dor maar we kunnen ons goed voorstellen hoe betoverend het moet zijn in de lente als hier alles groen is. Alleen dat al zou een reden zijn om terug te komen.

In onze reisgids hadden we al gelezen dat we door het historische stadje Strathalbyn zouden komen en we besloten daar te gaan winkelen. Dat hebben we dan ook gedaan en we zijn voor alles geslaagd.

De rest van de route voerde ons om het Lake Alexandina en door immense wijngaarden richting Cape Jervis. Na nog even gekeken te hebben waar de Ferry morgen naar Kangaroo Island vertrekt, hebben we lekker kunnen genieten van een lekker nazomers zonnetje op de Camping met schreeuwende rode Papagaaien.

1. Peter:
    27 maart 2018
    Dag Wiel,

de reisverhalen volgen zich in een zo snel tempo op, dat je er beter een film van kunt maken. :-). Ik kan mij voorstellen, dat jullie nog 'distant memories' aan Nederland hebben. Mochten jullie naar Down Under willen emigreren, ken ik nog wel een prima verhuisbedrijf..... Nog heel veel plezier daar en blijf vooral schrijven. Groeten, Peter
  2. Dianne:
    27 maart 2018
    Wat een mooie foto's en leuke verhalen! Wat zien en ervaren jullie geweldige dingen! Alleen al om jullie zo te volgen is geweldig! Heel veel plezier op kangaroo Island! Geniet! Xxx
  3. Natas:
    30 maart 2018
    Prachtige foto’s ook. Echt meegenieten vanuit de stoel voor de open haard 👀
  4. Will Henriëtte en Clever:
    31 maart 2018
    Foto's zijn geweldig dit is echt genieten van alles ook wij genieten op deze manier groetjes en een poot van Clever.