Fleurieu Coast…

30 maart 2018 - Cape Jervis, Australië

Vrijdag 30 Maart 2018

Zonnig, 23o C.

Inmiddels zitten we op de laatste Camping van onze Campertocht en genieten nog even van het lekker najaarszonnetje.

Vanmorgen waren we al vroeg op pad. We hadden de ferry naar het vaste land om 10:30 uur maar moesten eerst nog 135 km over Kangaroo Island terug rijden. Zowel het inchecken alsook de overtocht verliep weer probleemloos.

Op het vaste land aangekomen waren de stadjes Goolwa, Middleton, Port Elliot en Victor Harbor ons doel. Deze plaatsjes waren ons door een vriendelijke verkoopster eerder deze week aanbevolen. En terecht, echter doordat goede vrijdag hier een van de belangrijkste feestdagen is, was het overal zeer druk en konden we nergens fatsoenlijk parkeren in deze stadjes. Maar ook van deze dag hebben we uiteindelijk kunnen genieten en hebben we weer enkele mooie plekken aan de kust bezocht.

De eerste drie weken zijn omgevlogen. morgen moeten we de Camper alweer inleveren in Adelaide. Maar we kijken alvast vooruit naar de week die nog komen gaat, midden in de Outback.

1. Ton en Margreet:
    30 maart 2018
    Wauw, wat een sjieke foto's weer. Lea, ik ben trots op je!!
  2. Patricia:
    30 maart 2018
    Wat weer mooie foto's...een kangaroo voeren..dream come true!! Mooi mooi en nog eens mooi!! Grtjes xxx
  3. Dianne:
    30 maart 2018
    Wauw wat een mooie foto's en wat vliegt de tijd zeg! Ongelooflijk! Maar wat mooi om zo mee te kunnen genieten van jullie droomreis! Veel plezier en geniet! Xxx
  4. Natas:
    30 maart 2018
    Wat een droom. En wat geweldig dat ik mee mag genieten van deze droom 😘😘
  5. Natas:
    30 maart 2018
    Alle foto’s van de reis tot nu toe weee gekeken, wat een onvergetelijk avontuur!😍
  6. Will Henriëtte en Clever:
    31 maart 2018
    ook deze week zal jullie goed bevallen in de outback voor ons wordt dat herbeleven goede reis tot daar en doe de oberiginals de groeten van ons (haha) alvast een fijne week gewenst.
  7. Ilse:
    3 april 2018
    Wauw wat een prachtige foto's