Op naar Adelaide…

31 maart 2018 - Adelaide, Australië

Zaterdag 31 Maart 2018

Zonnig, 24o C.

Ook deze dagen heb je helaas op elke vakantie. Ik bedoel zo’n dag dat iets eindigt. Vanmorgen onze spullen ingepakt en de Camper nog een beetje schoongemaakt, hetgeen we natuurlijk regelmatig gedaan hebben.

Snel nog even in Cape Jervis de Gasfles laten vullen en toen op weg naar Adelaide. Een tocht van 110 km, dus alle tijd. Aangezien onze laatste Camping geen mogelijkheid had om het chemisch toilet te legen, hebben we dat onderweg gedaan. Wat dit betreft is Australië zeker een Campervriendelijk land. Dit soort lozingspunten zijn we regelmatig tegen gekomen op onze tocht.

Onderweg nog even een afslag genomen naar het Myponga Reservoir, een zeer mooi gelegen stuwmeer. Na enkele mooie foto’s hebben we de rit maar weer vervolgt.

Na eerst de zware koffers in het Hotel afgeleverd te hebben was het moment daar, we gingen onze Camper inleveren. Dit verliep zo snel dat we al snel terug in het Hotel waren. Onze schitterende Campertocht is nu ten einde.

Het Hotel ligt mooi centraal in Adelaide, dus vanavond zoeken we een goed Restaurant op, om eens lekker van de lokale keuken te gaan genieten.

Gelukkig werden we er in het Hotel op  gewezen dat de klok vannacht één uur terug gezet moet worden, anders waren we morgen veel te vroeg op Luchthaven van Adelaide geweest.

Aangezien we tot woensdag in de Outback verblijven, is de kans groot dat we een aantal dagen niets kunnen plaatsen hier. Een goede internetverbinding was nu al vaak genoeg moeilijk. We zullen zien.

1. Patricia:
    31 maart 2018
    bho wat gaat het snel voorbij, doe maar nog lekker genieten de laatste week! Grtjes xxx
  2. Ton en Margreet:
    31 maart 2018
    Wat is het toch een mooi land. Geniet deze laatste week nog maar lekker.
  3. Dianne:
    31 maart 2018
    Time flies when you're having fun! Niet normaal dat jullie campertocht nu al voorbij is! Maar jullie hebben nog een aantal mooie dingen in het verschiet! Eet smakelijk straks en geniet! Xxx
  4. Will Henriëtte en Clever:
    31 maart 2018
    geniet van de laatste week deze zal jullie zeker bevallen want wij kunnen het weten ben benieuwd in welk restaurant jullie in Adelaide eten groetjes van ons.
  5. Natas:
    2 april 2018
    De foto’s zijn weer geweldig!
    Nog flink genieten. Hoop dat jullie gezond zijn 😘😘