Van New South Wales naar Victoria….

16 maart 2018 - Mallacoota, Australië

Vrijdag 16 Maart 2018

Afwisselend zonnig en bewolkt, 22o C.

Vanmorgen opgestaan en meteen kunnen genieten van het mooie uitzicht over Lake Wallaga. Na het ontbijt direct weer op pad. Ons eerste doel was Camel Rock, een indrukwekkende rotsformatie die door de eeuwen heen, door de invloed van de zee,  de vorm van een Kameel gekregen heeft.

Na Camel Rock hebben we het Historische Tilba Tilba bezocht. Een gehucht van zes oude huizen, maar wel leuk. Hier ook de eerste echte Aboriginals gezien. Deze gingen op blote voeten een bergwandeling maken. We zijn maar niet meegegaan.

Na Tilba Tilba was het nabij gelegen Tilba aan de beurt. Een leuk klein stadje met veel winkeltjes, cafetaria’s een bakker etc. Zeker de moeite waard om te bezoeken, al was het maar één straat. Na lekker op een terrasje gezeten te hebben zijn we op pad gegaan naar de volgende tussenstop. Momenteel bevinden we ons op een Camping in Mallacoota, een dorpje in Victoria. We zijn nu halverwege Sydney en Melbourne. Van hieruit is het naar beide steden zo’n 550 km.

We genieten echt van de afwisselende landschappen en de ruige kuststroken.

Hoewel we al veel dode Kangeroo’s en Walibi’s gezien hebben langs de weg, hebben we deze nog niet in het wild gezien. Maar dat zal de komende drie weken echt nog wel gebeuren denken we.

1. Ton en Margreet:
    16 maart 2018
    prachtig!!! zou je jaloers op worden!!!
  2. Natas:
    18 maart 2018
    Zo veel zien in zo’n korte tijd, top
    met de camper onderweg 😍
  3. Will Henriëtte en Clever:
    18 maart 2018
    hoi krijgen we Wiel ook te zien ( Lea ) ???? Ziet er wel goed en prachtig uit.