Borderee National Park….

15 maart 2018 - Wallaga Lakes National Park, Australië

Donderdag 15 Maart 2018

Zonnig, 27o C.

Toen we opstonden stond het zonnetje al lekker te schijnen.

Na het ontbijt vertrokken we naar Beecroft om daar de mooie baai te bekijken. We wilden eigenlijk Mermaid Inlet bekijken maar we konden nergens vinden hoe lang dat lopen was. Dus risico maar niet genomen en direct naar het strand gelopen. Was ook zeer de moeite waard.

Van Beecroft zijn we naar Boderee National Park gereden, en prachtig natuurpark aan de Jervis Bay. Hier hebben we Hole in Wall bezocht en het Historic Lighthouse.

Bij het Historic Lighthouse hadden we een schitterende blik op de kliffen en de zee. Toen we terug liepen naar de Camper werden we gewaarschuwd door mensen dat we moesten opletten. Hun hadden namelijk een zeer gevaarlijke giftige slang gezien. Wij gelukkig niet maar het maakt je toch weer alert. Zeker aangezien ik kort daarvoor nog tussen de (verbrande) struiken door naar de rand van het klif gelopen ben om een foto te maken.

Het was jammer dat we Boderee National Park weer verlaten moesten, hier was nog zoveel meer moois te zien.

Na een mooie rit door een zeer afwisselend landschap kwamen we rond 18:30 uur uiteindelijk op de Camping aan en weer was een mooie dag bijna te einde.

1. Natas:
    18 maart 2018
    Geweldig!
  2. Will Henriëtte en Clever:
    18 maart 2018
    Lea en Wiel het ziet er fantastisch uit leuk om te lezen hoe jullie het hebben.
    de foto's heel mooi de koekabera deze vogel vind ik geweldig. geniet dus van alles lieve groetjes van ons en Clever.