Spectaculair....

21 maart 2018 - Port Campbell, Australië

Woensdag 21 Maart 2018

Zonnig, 21o C.

Vandaag werden we wakker, nadat het de hele nacht hard gewaaid had. We waren bang dat onze plannen voor vandaag letterlijk en figuurlijk in de wind zouden opgaan.

Rond 09:00 uur verlieten we een zwaar bewolkt Apollo Beach. Na enkele kilometers voerde ons de weg land inwaarts, door het regenwoud. Bij  Maits Rest aangekomen, besloten we een korte wandeling door het Regenwoud te maken. Dit was zo onbeschrijfelijk mooi, dat er geen woorden voor zijn. Kijk maar naar de foto’s.

Nadat we het regenwoud verlaten hadden begon de bewolking open te breken en toen we Castle Cove bereikten, was het al lekker zonnig. Mooie uitzichten waren overal en de weg voerde ons naar Princetown. In Princetown aangekomen hebben we ons plan in de daad omgezet. We hebben een Helikoptervlucht boven de Twelve Apostles gemaakt. Een spectaculaire belevenis. De vlucht duurde slechts 25 minuten maar was zeker een belevenis. Aansluiten hebben we de Twelve Apostles nog van diverse punten bekeken. Overigens zijn er nog maar 8 van de Twaalf Apostels over, de overige zijn reeds een prooi van de zee geworden.

Na nog wat boodschappen gedaan te hebben zijn we lekker op tijd naar de Camping gegaan om daar nog even na te genieten van een spectaculaire dag.

1. Patricia:
    21 maart 2018
    Wat een mooie foto's... officieel jaloers hoor! Een helicopter vlucht... Wat wil je nog meer!
  2. Ton en Margreet:
    21 maart 2018
    Wauw, spectaculaire foto's ook, niet alleen de vlucht!!! Wat geweldig, indrukwekkend!! Dit lijkt toch wel de mooiste dag zo te zien!!!
  3. Ilse:
    21 maart 2018
    Wauw, jullie hebben geloof ik de vakantie van jullie leven en wij mogen met jullie meegenieten doormiddel van de prachtige foto's. Dank daarvoor😘. Het ziet er in 1 woord GEWELDIG uit. Geniet nog lekker van jullie vakantie. 😘😘
  4. Natas:
    30 maart 2018
    Die helikopter vlucht is om NOOOOOIT te vergeten. Dat jullie dit mogen zien, het is jullie zo gegund 😘😘