De warmste dag tot nu…

17 maart 2018 - Lakes Entrance, Australië

Zaterdag 17 Maart 2018

Zeer zonnig, 30o C.

Wederom werden we wakker en begon de zon al snel te schijnen.

Hoewel we gisteren avond de indruk hadden, dat we in de middle of nowhere terecht gekomen waren, liggen we uiteindelijk in een leuk dorpje, Mallacoota genaamd.

Op weg hierheen hebben we weer de ervaring opgedaan de weg maar gewoon te volgen ook al ziet deze er onbetrouwbaar uit. Zolang er asfalt ligt komt het goed.

Mallacoota is een klein dorpje en is gelegen aan een schitterende baai. Na er lekker rondgelopen te hebben,  even naar de plaatselijke VVV om te vragen waar we een wegenkaart konden kopen.

Helaas konden ze ons dat niet vertellen, maar we kregen wel uitgebreide informatie en tips. Een wegenkaart hebben we voorlopig dan ook nog niet nodig.

Helaas zijn we genoodzaakt de Princes Highway te volgen. Deze loopt van Sydney naar Melbourne en de grootste stukken gaan door het regenwoud. Zeker indrukwekkend, mooi en afwisselend, maar de foto’s maken we hoofdzakelijk toch aan zee.

Op enkele plekken zijn er dan toeristische route, die we dan ook direct volgen.

Vandaag voerde ons zo een toeristische route naar West Cape welk in de buurt van Marlo gelegen is. Hier gingen we kort een pier op en hebben we enkele roggen kunnen spotten. Deze grote roggen zo dicht bij te kunnen waarnemen was echt een indrukwekkend moment.

Op dit moment is het hier in Lakes Entrance 19:40 uur, schemert het maar zitten we nog buiten. Genieten toch….

1. Dianne:
    17 maart 2018
    Ongelooflijk hoe snel het gaat, vorige week rond deze tijd waren jullie onderweg na Australie! Super leuk om de verhalen te lezen en de foto's te zien! Ziet er prachtig uit en wat een heerlijk weertje hebben jullie ook. Ik werd vanmorgen wakker met een laagje sneeuw en weer vrieskou. Geniet er maar lekker van! Kan niet wachten tot jullie volgende verhaal! Xxxxx
  2. Natas:
    18 maart 2018
    Die foto’s ook erbij. Ik geniet me suf aan de andere kant van de wereld😘😘
  3. Will Henriëtte en Clever:
    18 maart 2018
    Even een reactie van Will ( prachtig die dieren met hoed ) en heel mooi die roggen.
    maar leuk zo jullie twee xxx