Een rijdag...

23 maart 2018 - Halls Gap, Australië

Vrijdag 23 Maart 2018

Zonnig, 27o C.

Vanmorgen konden we nog net het laatste deel van een mooie zonsopgang in de verte waarnemen. Ons eerste plan was om Portland kort te verkennen, hier hebben we overnacht zonder het stadje eerst verkend te hebben. Al snel voerde ons de weg naar een Vuurtoren. Op de heenweg hebben we drie Walibi’s gezien, eentje stak voor onze Camper over, de andere twee zaten langs de weg van het nog enigszins groen gras te snoepen.

Van Portland uit reden we via Hamilton naar Dunkeld. In Dunkeld hebben we even een stop gemaakt en hebben in de Old Bakery (uit 1877) genoten van vers gebak en koffie.

Vanuit Dunkeld voerde de weg ons door het Grampians National Park naar Halls Gap. Hier staan we voor de verandering eens twee nachten omdat we morgen willen gaan genieten van de prachtige vergezichten die dit gebied te bieden heeft.

Hopelijk speelt het weer mee, er is namelijk regen voorspeld. Voor de natuur hier zeker noodzakelijk, voor ons mag het nog eventjes droog blijven natuurlijk.

Zojuist hebben we nog bezoek gehad van een aantal brutale Kakatoes die samen ruzie gingen maken om een appel. Het is hier sowieso een Wildlife gebeuren. Om ons heen zitten veel verschillende vogels en de Kangeroes liggen op 100 meter van ons te slapen.

1. Patricia:
    23 maart 2018
    Die Kakatoes geweldig!! Mooi ze zo te zien en niet in een kooi!!
  2. Dianne:
    23 maart 2018
    Wauw wat een mooie foto's van de afgelopen dagen weer! Super om te zien! Xxx
  3. Natas:
    30 maart 2018
    Kaketoes die los rondvliegen alsof het mussen zijn, niet te geloven.
    Gelukkig oude bakkerij en vers gebak, niet andersom 😜